Äntligen klar!

Nu är jag äntligen färdig med min lilla nalles julklapp! Det tog sin tid, jag va ju aldrig nöjd med resultatet men vafan jag tror han tycker om mig lika mycket ändå hehe (eller?...)
så nu är de tom inslaget! wohoo!
dagen va väldigt slapp i skolan. vi fick varsin potatis och varsin halv morot och av detta skulle vi bygga ett fördon på en kvart:D älskar sånt!
jag gjorde en bil som va en korsning mellan fred flintas och en vanlig bil, den hade instrumentbräda, avgasrör, reg.skylt och lysen till och med haha sen fick vi ett stort papper och på detta skulle vi blunda och måla, sen skulle vi måla med fel hand och skit och måla på varandras med en penna i vänstra handen och en oljepastellkrita i andra och sen måla samtidigt det va jävligt svårt men kul:)
när jag kom hem satte jag igång och måla direkt, har verkligen fått eld i röven på sistone, nu tänkte jag göra ett armband eller något för att hålla kreativiteten uppe:)

ja ni ser ju själva, jag är väldigt nöjd;)
namnet är EXU 330 precis som reg-skylten visar haha

Kommentarer
Postat av: <3

Haha klart jag gör gumman ! Speciellt när du är så grym på bilar ;)

2008-12-15 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0