äntligen över!

så nu är jag hemma:)'
jag hade min hemska engelska rodovisning idag, helt oförberätt men de gick bra, jag hann inte bli nervös innan så då körde jag bara för att få det gjort:) sen har jag slagit in alla julklappar och städat lite på mitt rum och nu tänkte jag städa min garderob och ta en kopp kaffe...till:)
jag och lisa kollade in på westers där man köper grejer till att göra smycken, jag hittade jätte mycket fint jag skulle vilja ha men kan tyvärr inte köpa något nu, är helt pank! men sen när jag får pengar tänkte jag köpa lite pysselgrejer, de e så kul att göra egna smycken både till sig själv och till andra, det blir mer personligt och man kan göra smycket precis så som man vill ha det, det gillar vi;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0