bokat och klart! (efter många om och men)

nu har jag bokat biljett till min älskling! det va ett rent helvete.
först boka biljetterna sen kom jag på att dom som har sj prio bara åker för 25kronor under hela januari så då ringde jag upp dom och skulle avboka biljetten (jag hade självklart kollat så att det fanns biljetter kvar).
efter det skulle jag bara boka men då visade det sig att det inte alls fanns, det bara stod att det gjorde det!
så då ringde jag upp dom igen! och fick förklara. den snälla tjejen jag pratade med kollade om det fanns nån annan dag men den första biljetten va den 16 januari klockan halv 7 på morgonen elelr något! inte så sugen på det, så det va bara att boka om den första biljetten från första början och försöka punga ut dessa förbaskade pengar!
jag har ju en körlektion som jag inte ens betalat än:S det va för en månad sen, shit!
men men, björn skulle ju komma ner till mig under en längre tid i januari så då kanske han kan fixa såna biljetter istället.
att åka fram och tillbaka för 50spänn är ju ingenting:D
han kommer ju ner till mig den 18också!:D då blir det mys för fulla muggar!
saknar den (lilla) parveln nu ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0