Bränd Tilda.

Nu sitter jag i Avesta hemma hos min björn och kollar på tv:) han är på jobbet och vet inte riktigt när han kommer hem men jag tippar på vid tio-tiden ikväll.
Men idag tänkte jag strosa runt lite på stan:)
Igår va jag och solade med björns syster Martina, så härlig tjej! Vi solade, gick och handlade och spelade GH!
Men oj herregud va jag har bränt mig! helt röd haha men men de lägger la sig:D så idag tänkte jag kolla om inte hon vill ta en tur med mig på stan, kolla om man hittar något fint hårspänne tills i morgon och en kortlek och så:) måste handla kyckling och grejs till i morgon också:)
I mån kommer min syster-yster och Tomas:) hoppas de röda har lagt sig då så man kan sitta på rumpan, just nu brinner den upp om man sitter på den, jag borde va med i en circus "Vill du se en isbit försvinna på 20 sekunder?" Sätt den på min rumpa haha den är HET!! haha p.g.a solningen då alltså;)
Ne nu ska jag dricka lite mer kaffe och lösa ett par korsord så jag blir pigg nog att börja göra i ordning mig:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig hjärtat!! Gott nytt år och hälsa alla <3

2008-12-30 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0