finns tomten?

Nu är jag tillbaka!
jag har gjort yoga (bra jobbat älskling som tvingade mig när jag bad dig haha) jag har också målat naglarna och färgat brynen:)
nu är min syster tillbaka från utlandet också!:D jag fick jätte fina cigaretter eller cigariller i olika fina färger med guldfilter:)
men jag får ta kort sen, har ingen kamera nu.
i morgon fyller Robin 20År! Grattis honom, vi ska åka till kalaset så tidigt som möjligt, senast 6 sen håller de på till sen kväll antar jag :D jag har även kollat på en "dokumentär" som heter stalking santa haha jag trodde de va en riktig dokumentär först så tyckte de va väldigt spännande men sen blev allt väääldigt mycket överdrivet så man fattade att de bara va på låtsas, de e ju mycket roligare att se en dokumentär om folk som verkligen tror att tomten finns.
dom hade tom bevis hehe såsom inristade "bilder" på tomten på berg och papyrus och filmer från jätte länge sen där dom filmat någon som liknar tomten lång bort mot nordpolen hållet sen hittade dom dagböcker med. det doliga va att dom trodde att roswell egentligen inte handlade om utomjordingar utan de va istället jultomtens nissar som hade kraschat med släden och militären försökte täcka de. dom hade sett leksaksdelar utspridda i roswell där de hände och militären kom och konfiskerade bällran som dom hade tagit från platsen och sa att den tillhörde en luftballong eller va de nu va haha
 Nu ska jag ringa min älskling sen ska jag nana:) är jätte trött efter poweryogan nu, men fan va stolt jag är haha

Kommentarer
Postat av: <3

Bra jobbat älskling :) påp söndag ska du göra det igen, och inga men ;) <3

2008-12-12 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0