ge mig något att göra!

jag har verkligen blivit överkreativ!
jag vill och måste göra något hela tiden, han inte sitta still, innan va de ju tvärt om! men nu vill jag måla, pyssla göra smycken gå ut och gå och skit hela tiden! va e de med mig och hur ska de gå me björn när han komemr hit haha stackare kommer ju va helt slut ändå moahaha;)
men men de får han la tåla, några promenixer lär de ju bli i alla fall, de e inte jätte kul att gå ensam:(
hittade en bio-check innan när jag "städade" och blev överlycklig! MEN när jag tittade lite närmare så såg jag att den gick ut i oktober:( kiligt kiligt!
nej jag kan verkligen inte sitta still nu haha måste röra på mig, kanske ska man ringa björn och gå en liten promenad runt kvarteret:)
klockan är ju trots allt bara nio:) så på med mössan och uggsen!
Hörs sen igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0