Insomnia

God morgon på er och God jul!
Idag är det julafton, men det känns inte som det, ingen snö ju:(
Men jag vaknade ju i tid i alla fall, kan inte somna på kvällarna, det är som att kroppen säger nej helt enkelt, det kan vara hur sent som helst, men det är som att jag inte vill somna, inte ens prova...så idag vet jag inte alls när jag somnade men jag känner mig ändå utvilad, det är skönt:)
lovade också att ringa Björn när jag vaknade och det gjorde jag med men svarade han, nej! haha men jag låter han sova;)
Nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig så man kan göra i ordning sig lite till grötfrukosten:)
jag vinner ALLTID mandeln i gröten, och har gjort det så länge jag kan minnas och ändå äter jag inte ens mandeln haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0