julglädje:D

När Björn kommer hit så ska vi ju som skrivet ha bakhelg med och tomas min systers kille ska ju också va med, så vi ska tvinga dom att baka också och jag har bestämt att det ska spridas julglädje aom aldrig förr!
jag håller på och letar upp massa roliga julfilmer och självklart blir det ju klassikerna ensam hemma och alla dom:D ska bli såå mys! kanske kan man dra upp till stugan alla fyra och ha julfilmskväll? skulle va kul och självklart ska tomas och björn shotta mintu hihi;)
jag fick en stor chock innan när jag kollade kontot:S jag har ungefär en fjärdedel av vad jag trodde att jag hade, hur ska detta gå?
nu ska jag slänga på en julfilm och städa upp på mitt rum, sen ska jag duscha lite snabbt och sen lägga mig i sängen med lite tända ljus och drömma om julen:)




Kommentarer
Postat av: <3

Det vore ju jättemysigt att åka till stugan baby :)<3

2008-12-08 @ 22:24:12
Postat av: ;)

/världens snyggaste björn

2008-12-08 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0