kallsvett och klorin!

morron morron på er:)
jag är sjuk idag:( vaknade helt kallsvettig och håret ser ut som om det rinner för att det är så fett.
men i själva verket är det rent det är bara för att jag har kallsvettats hela natten, men nu mår jag nästan bra:S känns som att jag svettats bort febern vilket skulle vara otroligt bra!
just nu sitter jag med mitt engelska projekt och försöker sammanfatta lite bra men med över 20 fulla doppade a4 sidor med fakta är det lite svårt, ögonen går i kors redan haha
Men jag måste verkligen komma någon vart med detta en gång för alla! så nu jävlar gäller det!
så nu ska jag fortsätta, dricka mitt kaffe och läsa och läsa tills allt som kommer ur min mun är engelska, det är jag ju så duktig på i vanliga fall, för höra mamma minst en gång om dagen "mathilda du är halvfinsk inte halv american" men vadå jag kan ju ingen finska! har aldrig lärt mig men jag antar att det bara är att sätta lainen efter varje ord så låter det finskt.
vi provar kaffe = kaffelainen wohoo det funkar ju!
och ska man tro henne så är jag och mina syskon från afrika ju, kidnappad av mamma som är en spion från ryssland. och anledningen till att vi inte är mörka är för att hon doppade oss i klorin när vi var små, kanske är därför jag inte blir brun lika lätt som alla andra:S spooky...
nej nu kära läsare måste jag fortsätta med mitt projekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0