lättnad!

jag känner en sån otroligt stor lättnad nu!
jag har:

  • påbörjat projektarbetet i skolan och bytt till något lite enklare i min nivå haha
  • jag har skrivit klart mitt svenska argumenterande tal om yoga:D
  • jag har skrivit klart engelskaprojektet och fick bra feed back från min lärare.
  • jag har börjat på en uppsats i engelska som jag tänkte lämna in i morgon.
  • jag har skrivit klart ARL uppgiften och hittat den!:D

men å andra sidan så har jag inga pengar alls och måste köpa fler julklappar och fick tre räkningar idag med sen måste jag betala min körlektion som jag fortfarande inte gjort haha men annarsså känns de som en stor lättnad med skolan, hoppas bara jag fortsätter i denna takten:)




Kommentarer
Postat av: <3

Så duktig du är älskling :) <3

2008-12-10 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0