morgon morgon:)

Nu har jag också vaknat:)
jag börjar kvart över ett på måndagar men är lite fundersam på om vi verkligen har lektion idag för vi hade nämligen redovisning förra gången och de känns lite dumt om vi ska börja med något helt nytt i offentlig konst sista lektionen.
sen vill man ju inte åka dit om man inte har lektion, i fredags kom jag till skolan vid 8 för att ha glas och keramik men då visade det sig att vi inte hade någon lektion, det va bara jag och kristoffer i skolan då haha "vi va dom enda som inte hade blivit bjudna på festen" haha men vi hade lite vattenkrig så tiden gick fort ändå hehe
Nu ska jag fortsätta göra i ordning mig. Tänkte kolla om jag hinner hem till amanda innan och hämta mina efterlängtade jeans hehe måste ha dom på jullovet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0