plugga hemma eller skola?

Sitter här och funderar på ifall jag ska åka till skolan och plugga till provet där eller om jag ska va hemma och plugga.
vi har nämligen eget arbete på projektet så vi behöver inte va där men å andra sidan så är det rätt gött att åka bil till skolan hehe hmm... denna beslutsångest!;)
kunde inte somna i bra tid i natt heller, kroppen är verkligen underlig på vintern, man är jätte trött tidigt på kvällen då man inte kan gå och lägga sig men sen när man väl ska det är man jätte pigg och längtar upp hehe
jag ligger och tänker på saker jag vill upp och fixa och göra men sen glömmer jag av det uner dagen haha
Idag ska vi julpyssla!:D hoppas jag kan få lite inspiration till björns julklapp under dagen så jag kan börja! Det är ju något man vill va nöjd med, det är ju personligt:)
nej nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och fortsätta göra i ordning mig, tror det blir att läsa en timma hemma i alla fall, ibland har ju inte ens lärarna kommit vid denna tiden och då är det låst, då vill man ju inte stå där på högsta våningen och inte komma in, känns lite meningslöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0