shopping och nerlagda hus:)

Igår efter min lilla SPA-stund med massa peeling, loation ljus med mera så träffade jag lisa, fidde och jocke.
vi åkte runt till lite olika ställen, nerlagda hus och sånt, jätte läskigt va de:S vi hälsade också på tre sköna tjejer i huluäng som hade tjejkväll och drack vin och så, ena tjejen va lite överförfriskad med ett fint ord och snubblade på andra tjejens fötter och for rakt in i bordet haha de såg så jävla roligt ut alltså!
men hon fick inte ont, blev bara lite blött pga vinet hehe så jag va hemma halv 2 ungefär och somnade nästan direkt, viljet betyder att jag fick en skön natts sömn, vaknade ungefär 10 i morses och gjorde sakta i ordning mig:)
sen kom amanda och vi drog upp till A6 för att kolla rean, jag köpte några armband, två hårmasker och ett spray från klippoteket:) Älskar armbanderna velkligen:)
lägger upp bilder sen när mobilen är laddad och klar:)
nu ska jag packa lite, hörs sen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0