Spa Spa Spa!

Nu är jag hemma igen:) Jag har vart hos paps igen så har inte kunnat uppdatera men nu är jag hemma i jönköping.
Idag ska jag ha en riktig SPA-kväll och prova massa produkter från The body shop och ta ett långt härligt bad:) ska bli så skönt! sen ska jag nog sy in en klänning som jag funderar att ha på nyår men jag vet inte, får se hur det blir med det:)
Nu har jag även betalat mina räkningar och avbokat min tandläkartid, jag är ju i dala-landet då så kan inte åka dit:)
oj va synd haha
jag ska också fixa bland mina smycken och kanske göra ett nytt armband och halsband som jag kan ha på nyår, de e ju så kul att pyssla! måste tvätta lite med, oj stressigt sressigt men roligt roligt för jag ska ju snart träffa björn! det kom även fram att vi förmodligen ska spendera nyår hos hoffe och det låter som en underbar ide! Så det kommer bli jätte roligt!:D oj va jag längtar!
men nu ska jag ta en kopp kaffe sen köra min lilla fixar-lista, kommer sen igen!:)

Just det jag! jag har ju inte uppdaterat om julen hos paps!
vi åkte dit efter kalle-anka i onsdags och när vi kom dit öppnade vi presenter!
jag fick va tomte även där! eller nej va säger jag jag missade tomten för jag skulle köpa tidningen:S
ja i alla fall! efterssom jag hade önskat mig pengar för jag ligger lite lågt med det så blev det 1500 kronor och ett body
-butter som lukter cocos från pappa:D och en parfym som luktar bubblegum och 150kronor från farmor pch farfar:)
Igår spelade vi också spel hos pappa, jeopardy blev det, men pappa är ju så allmänbildad så han vann ju hela tiden haha

Just det jag vann mandeln i år igen! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0