tillbaka:)

Nu är jag tillbaka! jag har vart väldigt frånvarande denna helgen men jag har mest suttit och tecknat och målat hela helgen så det har vart en väldigt lugn helg:)
I fredags så va vi ju och firade robin sen åkte jag amanda, tomas, decha, robin och kim hem till hannes på förfest och drack lite men jag och amanda va mer sugna på att kolla på film och mysa ner oss, vi va väldigt trötta och inga pengar hade vi heller så vi drog hem vid 12 tiden men innan de så gicka vi till ladan och åt pommes för de va en halvtimma tills bussen gick:)
jag tyckte så synd om en kille på bussen för han satt helt ensam. sen frågade amanda mig va de va som luktade så illa så jag vände mig om och då hade han spytt ner hela sätet och utgången:S stackarn, han satt helt ensam med fy fan va illa.
väl hemma så slog jag en signal till björn sen gick jag och la mig,
på lördagen så besökte jag och stefan lena och olle och drack lite kaffe:) sen målade jag hela kvällen men jag hade så ont i huvudet och inga tabletter hade vi heller så jag gick ut och gick från 12 på natten till halv två nästan:) härligt härligt:)
idag har det med vart lugnt jag va på ikea med paps och syrran sen har vi bokat tågbiljetter till amanda och tomas så dom kommer upp till björn och mig på nyår:D ska bli så kul!
sen har jag bara målat lite till och köpt några ramar.
Nu ska jag lyssna lite på musik och sen kanska skissa lite till och se om jag kommer fram till något bra:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0