trötter!

jag mamma och stefan åkte till en affär vid outcompany där de va utförsäljning, och upp till 70% off.
jag kände extrem lycka när jag klev in i butiken!
jätte fina väskor, kläder och jeans för under 100-lappen! what the f*ck  kunde jag inte ha massa pengar nu för?'!
i alla fall så köpte jag en lång skjorta till mig (dock lite stor i armarna men xs va minsta) och en julklapp till Robin:)
den affären kommer la förmodligen va stängd när jag får pengar nästa gång hehe så jag passade på:)
En skjorta som är precis en sån som jag har letat efter men inte hittat någonstans och så hittar jag en där, helt underbart ju!
nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag städa mitt rum och då menar jag städa! jag ska rensa bland mina målningar och allt sånt och städa garderob och hyllor:) sen ska de julpyntas lite i mitt rum:D
men först kaffe och that 70¨s show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0