working nine to five (eller rättare sagt 06:00 - 23:00:S)

Nu har jag och min plutt försökt lösa korsord, på telefon! haha och han sak upp och jobba i morgon han börjar 6 och slutar elva på kvällen! och allt detta gör han för mig, för att han ska kunna ta ledigt och komma till mig! han är fan otrolig den killen!
nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla på julfilmen och lösa lite korsord så kanske, bara kanske jag blir trött, jag har ju feber så måste ju sova, vet inte varför jag har så svårt för det, helgerna sover jag som en stock på haha
får se hur jag mår i morgon om det blir skola eller inte.



    



Älskar dig gubben<3



Kommentarer
Postat av: <3

ja bara för din skull honey ;)Älskar dig också :)<3

2008-12-09 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0