adventsfirande!

Sitter i skolan nu på glas och keramik lektionen och nästan somnar! vi va på adentsfirande nyss och då blev man så avslappnad, jag lovar jag tuppade nästan av där inne när vi skulle ställa oss upp haha för krävande för mig en fredagsmorgon;) men snart slutar lektionen utan att jag har uträttat något särskilt, bara skissat på en vas jag ska göra, och de e ju alltid något:) jag hade tänkt tvinga med emmelie på stan efter denna lektionen men då visar de sig att den lilla tjejen inte kom! och inte heller amanda! vad är detta? dom ska ju shoppa sig lyckliga med mig idag! men men man kan ju inte få alla tom sagt!;) jag vill ju va självständig då måste man övervinna sina rädslor och utmana sin rädsla att gå på stan själv!:O läskigt läskigt men får la köpa mig en kaffe från pressbyron så kanske jag blir en aning piggare:)
nepp tillbaka till lektionen nu då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0