Att förföra en Björn;)

Vintern har många för och nackdelar och jag själv tycker att nackdelarna är fler men va jag gillar me vintern är att man kan skapa en sån otrolig mys-känsla. jag menar de e ju mörkt ute redan vid fem och det är ju så deprimerande men hur mysigt är de inte att bädda ner sig i soffan eller sängen med massa ljus tända i rummet, helst luktljus då. mina faviroter är ocean, kanel eller vanilj alla luktar så otroligt gott. ocean har jag när jag gör yoga, kanel en stund innan jag går och lägger mig och vanilj har jag planerat att ha när jag ska förföra Björn hihi...så visst är höst/vinter-mörkret lite mysigt ändå:)                                           




                                            

Kommentarer
Postat av: amanda

aa vanilj har ju en tendes att få pojkar hårda har jag hört. :)

2008-11-11 @ 22:26:11
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp! Jag ska sluta läsa din blogg=/

2008-11-12 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0