GRATTIS ROBIN!

Idag tog min bror (halvbror för er som blir förvirrade hehe) KÖRKORT! han ringde innan och mamma svarade. Robin: hej va gör du? Mamma: Hur gick det?! Robin: vaddå jag kör ju!! haha så han va här innan och vi åkte och hämtade Hubbe efter skolan, han blev en aning förvånad att de inte va mamma som hämtade. För övrigt så har denna dagen vart rätt lam:P vart i skolan, och idag såg jag döden i vitögat, jag gjorde det jag fruktat så länge! jag hade mitt samtal med min engelska C lärare om projekt-arbetet och gissa vad?! det gick bra!:D vi hade en het diskussion om den illegala medicin-handeln över internet och hon tyckte att jag hade valt ett bra ämne:D whohoo grattis mig med! sen åkte jag och lisa upp till A6 där hon köpte lite smycket men jag som endas har -13kronor på mitt kort fick kolla in allt jag ville ha, ärligt! i varenda affär hittade jag saker som jag såå gärna vill ha! men inte kan få:( jag vill ha ett jobb! kanske ska man ta tummen ur och börja söka?:/ ne men nu ska jag kolla på the 70's show och sen packa inför Stockholm! dit åker jag i morgon klockan 16:15 med bussen:) kanske ses vi där? haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL ROBIN=)

2008-11-20 @ 20:08:04
Postat av: Nicole

Åh, najs, hälsa grattis till honom =) Har du inte ditt gamla jobb kvar?... Visst är det väl så att när man är fattig vill man ha/behöver man allt! Haha, inte lätt att leva, minsann.

2008-11-23 @ 13:21:02
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0