Hur de gick!

                                                                    

Nu har jag precis kommit hem, jag har vart i skolan och haft det nationella provet i svenska B. jag skrev om kändis reklam.
Konsten att använda sig av kändisar i sina reklamer har ju expanderar på sistone. Jessica Simpson gör reklam i Tv för acne-medlet Pro-active O.S.V. och shoppingsajten Chicy.se använder sig med av kändisar. här är tre bilder på kändisar som har något av deras plagg på sig, de e ju ett smart sätt att utnyttja kändisar i reklamsyfte. Att fota dom i vardagen så att de ser ut som paparazzi-bilder eller på röda mattan, det säljer ju som tusan. Dom är ju mode-ikoner och dom bär deras kläder. Men snart finns de ju inte inte plats för nya kändisar. Alla reality-serier och liknande såsom, sing-along, eller den när man ska hoppa igenom frigolit, jag kommer inte på va de heter men i alla fall, alla använder sig av kändisar, vi "vanliga" få kolla på. Dom behöver inte mer reklam för sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0