jag har inte gått i ide;)

jag har verkligen inte haft ork till att göra något idag:/ jag har bara legat i min säng och päst hela dagen, sovit, ätit, sovit, ätit så kan man beskriva min dag hehe men sen fick jag nog! så jag sov i 20minuter till sen tog jag ut all disk jag hade samlat på mig under dagen och ställde i köket istället och efter de hoppade jag in i duschen:) nu har jag startat en maskin tvätt och tabit bort alla mina kläder från soffan också:) energin ökar, whohoo! nu tycker jag att jag är värd att bädda ner mig i sängen och fortsätta kolla på vänner:) ska ringa Björn med jag känner att jag nästan har ignorerat han idag (inte med mening såklart!) jag har bara inte orkat vara vaken tillräckligt länge så att jag kunnat svara på meddelandena hehe, så jag får va extra mysig i kväll istället:D och i morgon är det våran 2-månaders dag! synd att vi inte träffas då men får ta igen de i stockholm i helgen istället:)


                                           jag och min babe, de blir inte rättvisa kort hehe


Kommentarer
Postat av: <3

Ingen fara gumman, så länge jag får prata några minuter på kvällen med dig, oavsett hur trött och grinig du är så blir jag alltid glad av din röst :)

Ja det blir att fira våran dai i stockholm älskling :) 2 helt underbara månader, och fler ska det bli :)Jätta vackra bilder älskling, men det visste du ju redan att jag tycker ;) Älskar dig ! <3

2008-11-19 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0