lasbil och stjärhimmel:)

igår var jag lisa emmelie och marcus på a6 i hopp om att jag skulle ha bättre tur med shohittandet:) vilket jag hade! jag köpte två par! ett par korta svarta uggs och ett par skinnstövlar:) jätte fina va dom! ska lägga upp bilder på dom sen
med:)
efter det så åkte vi hem. jag och lisa skulle ha en liten myskväll med godis och film men det blev film och godis med hennes killkompisar fidde och jocke istället. det va så sjukt kul för vi va hos fidde och skulle åka ner till affären men så ville jocke med också så vi skulle åka med han ner istället. när vi kommer ut står det en mäktig jävla lastbil och väntar på oss haha jaha tänkte vi och hoppade upp:) det är ju så mysigt att åka lastbil. man sitter så långt upp och kollar ner på alla små bilar haha vi åkte och lämnade släpet på hans jobb och sen åkte vi och handlade:)
sen bar det av hem till fidde igen där vi såg the mist! jag hatar slutet i den filmen! man blir så förbannat deprimerad! och det blev alla andra också vi bara satt helt tysta och kollade och sa några fula skämt haha
sen åkte vi till jocke och lämna lastbilen och lisas bil och drog ner till stan, där gjorde vi inte så mycket speciellt men rätt som de va så va vi på väg uåå till ett jätte högt berg eller något det va så jävla vackert! stan såg ut som en stjärn himmel:D där gick vi ut bilen och vandrade lite haha
sen drev vi bara omkring till olika platser men efter ett tag va alla väldigt trötta så vi drog hem. jag somnade direkt!
och idag ska jag och lisa upp till a6 och shoppa jag ska köpa julklappar:) jag vet redan va jag ska köpa till dig paulina!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0