Önske (dröm) Lista!


  1. På Body Shop säljer dom adventskalendrar i tre olika storlekar.
Den minsta kostar 800 den mellersta 1000 och den största 1200.
Du får minst en presesent varje dag!! Påsarna är fyllda med lyxiga
produkter från Body Shops sortiment. Makeup, Hud-produkter, prylar m,m.
Helt underbart! Detta har mamma och jag diskuterat lite om, ÖNSKAR MIG!




2. En "Mini-dator" 7-9" som man kan ta med sig på tåget
upp till Dalarna (Avesta) så man har något att göra på
vägen dit:) Helst den rosa eller den vita.






3. Ett eget jetplan med egen pilot som kan flyga mig till min
pojkvän när jag saknar honom för mycket!






4. Gå ner 2kg!




5. sist men inte minst att jag ska sluta röka helt!
Vill sluta både för min och Björns skull för jag
vet att han inte tycker om det och sen skadar
det ju inte att vara ett bättre föredömme för min
lillebror Hubbe (Amadeus).



Här är 5 av de saker som står på min önske-lista även kallad dröm-lista;) så snälla lilla jultomten GE MIG!
Jag tillkallar alla små önsketroll, påst-haren också! haha

Kommentarer
Postat av: amanda

GE MIG KALENDERN!!! :D gaaaah! älskar dig<3

2008-11-12 @ 11:51:27
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Tomtemor

Skämtar du? Tomten vill lägga på dig 5kg, det vore mer lagom. Sådana här önskningar riskerar att du blir helt utan julklappar, Grrrrr

2008-11-12 @ 12:55:58
Postat av: Nicole

Åh, jag vill med ha kalendern =)

2008-11-13 @ 00:38:01
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan kan du ha jetplanet på tredje plats:O? O att jag inte ens är med på listan:'(

2008-11-13 @ 13:08:17
Postat av: Harlinis

hur fan kan du ha jetplanet på tredje plats:O? O att jag inte ens är med på listan:'(

2008-11-13 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0