Ostkakans dag?!

Va?! hur kan något så banalt som ostkaka få en egen dag? Den 14 november har föreningen ostkakans vänner bestämt att den ska firas och det har den gjort med sen den 14 november år 2004. jag själv blev bjuden på ostkaka hos siv och gösta i söndags och jag kom fram till att jag gillar det inte! så jag kommer därför inte fira.
Firar gör man genom att äta ostkaka och bjuda vänner på de, de kommer bjudas ostkaka på skolor och ålderdomshem i landet och de kommer säkert bjudas på min skola eftersom jag bor i småland och frödinge ostkaka = småland:P (jag har alltid trott att de e frölinge snacka om att jag har levt en stor fet lögn!:S)
herregud en jävla ostkaka har fått en egen dag! haha När kommer Mathilda Ohlssons, luktljusets och den kokta skinkans dag? jo jag vet namnsdag och födelsedag men de räcker inte! kan en ostkaka så kan jag!:D



                                         

Kommentarer
Postat av: amanda

ostkaka, får mig att tänka på mysteriet på greveholm. härliga minnen.. MHmm, ostkaka. AJJJ så händer det något med mickron. hahaahaha, glädje! Pussokram friterad banan

2008-11-12 @ 12:37:20
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0