Pirrig!

jag älskar verkligen att vara nykär! när man får den där pirrande känslan i kroppen när man ska träffas.
jag och min pojkvän bor väldigt långt ifrån varandra (35mil) så vi kan ju inte precis ses efter jobbet eller skolan.
nu sitter jag i skolan och de pirrar i hela kroppen för idag kommer han och jag har bara lite mer än en timma på mig efter att jag har slutat skolan att duscha och fixa i ordning mig lite:) man vill ju vara på topp när man ses hehe
Allt ska va perfekt! rakade ben, nyduschad, nerfilade naglar etc. hehe kanske låter löjligt men allt sånt släpper man ju när man inte ses haha då bryr jag mig inte ett skit längre om hur jag ser ut.

jag fattar inte varför jag hat tappat matlusten heller (man ska ju egetligen inte klaga haha) men ärligt jag blir fan inte hungrig längre. efter flera veckor av totalt frossande och hungrig va jag hela tiden så va de som om någon bara tryckte på en knapp och jag blev mätt!
idag har jag tvingat i mig en stor portion mat i skolan för ikväll blir de ju vin:D Då behöver man ha något i magen ju;) been there done that- didn't eat! de e säkert någon som fattade de haha...
men de misstaget vill man inte göra om!

så ikväll blir de lite vin och prat och sen mys:) ska köpa lite godis till ikväll så får vi hoppas att Björn äter de åtminstone:) i annat fall så får jag la köra upp de i munnen på honom "Ät unge ät! säg att du gillar de!" nä skämto sido we all can't like it rough!;)

Kommentarer
Postat av: <3

Bara jag slipper dina lysmarker älskling ;) ska gå och raka benen nu jag också ;) ses snart älskling :) <3

2008-11-14 @ 12:27:22
Postat av: Nicole

Naaw, jaa, visst är det mys =) Same here ju =P Gjorde mig iordning som bara den idag. Överraskade min honey o bruur med nya hårfärgen med, de hade ju ingen aning =) De gillade det iaf. Love <3

2008-11-14 @ 23:19:53
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0