pizza begär!

okej snart har jag vaknat! mina ögon svider och jag vill ha massor med gott godis eller en stor fet pizza (nej mamma jag är inte bakis;)) jag, Julie och Amanda hade en liten tjejkväll igår. vi började kvällen hos Amanda med att kolla på en B-film innehållande Jessica Simpson och en massa av hennes mest urringade tröjor:/ vi apploderade vaje gång tröjan gick över bysten (högst 2ggr) sen gjorde vi pommes och drack lite öl:) vi kände oss verkligen som killar. där satt vi i soffan drack öl och åt pommes med händerna haha inga fina flickor här inte (möjligtvis jag och Julie då hahaha) sen drog vi ut till Ladan (världens bästa namn! men de va väldigt mysigt, lite i engelsk stil:) där köpte vi ännu mer pommes för dom vi gjorde hemma räckte inte speciellt långt. efter att ha druckit ett par öl, vin och shots (även byggt en såkallad gigga-loop, dom som sett coupling fattar hehe)så drog vi vidare (vid 00-tiden) till harrys. men de verkade stängt:S men vi gick in ändå, och jo mycket riktigt de va stängt men vi hörde av den mumlade äldre herren att "Personalen är öppen....för förslag gumman" haha nej där stannade vi inte utan vi gick till en annan krog där va de fullt med folk jag lovar de måste vart över 20personer!!!!!:O men mer kan man ju inte begära en vanlig tisdags-kväll eller hur. i alla fall där drack vi lite vitt vin och träffade några killar som vi satt pch pratade med under kvällen, killarna tyckte de va väääldigt häftigt att vi gick bild & form så vi försökte så gott vi kunde att stila med allt vi kunde om konst, det gick inte så bra, jag tror dom visste mer än oss, ska man börja oroa sig undrar man då:S men i alla fall nu ska jag återgå till att ligga i fosterställning med stängda ögon och lyssna på vänner:)

Våran gigga-loop:)


vart tog Amandas arm vägen?:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0