skola en lördag??


Ja vi alla åkte sen in till skolan på lördag morgon klockan tio för de va en såkallad PB-dag. vilket va helt Värdelöst!  jag satt i skolan i en och en halv timma och åt godis, what's up with that?! men jag är ju i alla fall ledig idag:) sen rusade jag med snabba steg hem (först till bussen såklart) för att se en sista glimpt av min favorit bäbis Trissa:) hon hade övernattat hos oss nämligen, och ja jag fick se henne:D när hon låg tyst, tråkig och stilla i sin vagn men ack så söt! till sist vaknade hon och kunde "leka" med mig lite, vilket betyder sitta och småle åt en blå lykta i taket och leka trasdocka åt mamma (min mamma då alltså). mamma håller upp lilla trissa och jag flyttar fötterna (eller bollarna längst ner på hennes ben om man så vill) detta tycker hon är jätte kul jag menar hon går ju för fan nästan vid fyra månaders ålder, sicket geni hon är! pch söt som tusan med! hon ska få charma nykomlingen Björn på fredag då min mamma, min moster, min kusin och min mammas kusin ska komma och förhöra honom:) han e ju trots allt min man eller hur haha




                                          


Kommentarer
Postat av: mor

Trissa har lyckligtvis blivit lik sin Gudmor (mig)

2008-11-10 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0