stress stress!

Nu ska jag gå och lägga mig, har inte hunnit uppdatera:/ jag har vart på A6, färgat håret och packat för i helgen vilket va svårt man försöker ju packa så lätt som möjligt det är ju bara jobbigt att gå runt med en stor tung väska.
och just de ja idag är de min och björns 2-månaders dag whohoo!:D grattis oss hihi! ska ta och skicka ett litet sött sms till honom nu tror jag innan han somnar:) jag ska försöka uppdatera i morgon innan jag åker för jag tvivlar på att jag hinner göra det i helgen, då e de ju mys-tid för mig och min hun.
God natt på er!




Först vill jag bara säga några ord om min kära mamma.
Hon är min stora idol.
Men jag tror inte hon vet om det.
kvinnan har ett sånt stort hjärta verkligen!
Hon har tålamod för 1000 mammor (som alla har tre ungar var)
Hon sätter alltid mig, min syster och min bror i första hand (eller a det gäller inte bara oss)
Hon förtjänar att höra exakt hur underbar hon är oftare.
så det är de jag vill berätta nu.
Mamma du är helt fantastisk och jag ser verkligen upp till dig!
Du är min mamma men också en av mina bästa vänner!
Ibland förstår jag inte hur du orkar med oss alla, haha;)
Det krävs mycket!
Älskar dig mamma!




God natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är ju VÄRLDENS goaste ungar så de e inga problem. Jag skulle kunna gå genom eld föe er alla. Ha en riktigt skön helg, hälsa Björn o GRATTIS på 2 månaders dagen.

2008-11-21 @ 06:53:31
Postat av: Nicole

Naaw, så fint skrivet =) Grattis grattis! Vi firar snart 3 månader =P ...Tänk så fort tiden går när man har roligt. Love <3

2008-11-23 @ 13:18:15
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0