tappat synen:/

sickan bra dag det har vart:) dagen började med mysigt adventsfirande, sen lektion och fika och efter det åkte jag och lisa till olika affärer i stan och a6:) sen va de lektion igen, dock väldigt skön sådan, vi sitter bara och pillar med vårat arbete och snackar, de e väldigt kul:) efter skolan gick jag och lisa för att fixa ögonbrynen på salongen:) d.v.s vi vaxade dom och man känner sig så fräsh:) sen köpte jag en ny dagcreme, rakhyvlar, ansiktspeeling och sminkborttagningsmedel eller vad de nu va hehe nu känner jag mig helt len i ansiktet:D snart ska jag och stefan åka och äta! men jag håller på att få migrän för jag ser ingenting på ena ögat så jag måste kisa för att se vad jag skriver, hoppas jag fått bort alla stavfel:) får la hoppas också att jag inte får världens srängande huvudvärk frammåt kvällen, de hade ju inte vart så kul:/ nu måste jag göra i orning mig men shit jag ser jju verkligen ingenting:S

Kommentarer
Postat av: Amanda Berg

Hej Mathilda!



Det var ett par av vinnarna som tyvärr inte kunde komma på Pink Party. Därför väljer jag nu ut några till vinnare istället. Du är varmt välkommen den 6:e, och du kan väl maila mig på [email protected]! Behöver en bekräftelse bara :)



Kram Amanda

2008-11-30 @ 16:59:52
URL: http://amandaberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0