Tjejmys fredag:)

                                         


I fredags hade jag Lisa, Emmelie och Julie tjejkväll:) vi åkte hem till Emmelie efter skolan där drack dom te och jag kaffe för jag måste alltid va så annorlunda detta ville emmelie visa så alla fick vita stora koppar och jag fick en liten svart betyder de att jag är de svarta fåret? eller betyder de bara att detta va en vanlig kaffe kopp och dom fick te muggar? jag får väl aldrig veta. i alla fall efter de gick vi ut och gick me hennes hundar (jag är för övrigt livrädd för hundar som är större än en sko-kartong). sen gick vi och köpte pizza vilket va välbehövligt efterssom jag har detoxat i en vecka nu med de betyder fortfarande inte att jag inte röker eller dricker kaffe jag äter bara inget onyttigt, inget små-ätande måste träna etc. sen la vi oss i mysiga soffan, vräkte i oss godis och kollade på film, men allt va inte onyttigt vi hade frukt! vissa valde att doppa drukten i smält choklad men inte jag:D visst ser det nyttigt ut?:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

kul med blogg skruttan! :)

och ja. jag ville mobba ut dig när det gällde kaffemuggen!

haha. såklart inte!

ses imorn i skolan!

2008-11-10 @ 21:58:42
URL: http://emmeliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0