tack mamma:)

haha jag fick ett urläckert diadem av mamma idag:) gud va jag längtar tills jullovet! när man bara kan strosa runt i affärerna och kolla in julrean, fika i timmar med tjejerna och mysa på kvällarna. nu bor ju björn borta i dalarna och tjejerna bor här så de får ju bli något av det, tycker inte om långdistrans:( ALLT SKA VARA SAMLAT PÅ EN OCH SAMMA PLATS! jag vill ju åka till Petra och min syster och far med hur i helvete ska jag hinna med allt?! jag får ta och snacka med björn om detta måste ju ha familjetid med:)  nu ska jag bädda ner mig och kolla på tv, simpsons är ju på tv!!








Kommentarer
Postat av: amanda

haha, fint diadem :) saknar dig sååå, <3

2008-11-28 @ 10:18:07
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Saknar dig. Längtar efter dig.

Kramar från Pappa

2008-11-30 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0