SPA-mys.




Ikväll ska jag ha en riktigt skön spa-kväll med bubbelbad som luktar kockos, ansiktsmask och peeling, de ska bli riktigt skönt och kul:) Känslan efter ett riktigt långt varmt bad med nytvättade mjukiskläder när man kryper ner under nytvättade lakan är gudomlig! Hade jag vart en kille hade det hänt saker med min kropp...nej usch nu skenade jag iväg igen förlåt mamma!;)
Tillbaka igen! I alla fall jag har valt ut lite produkter jag ska använda denna vackra (haha) kväll:)

Milk & Honey Gold Hand & Body Cream från Oriflame

Hamamelis shower cream från Yves Rocher

Bath Foam Coconut & Ricemilk från Oriflame

Hair Repair Balsamkur från Gliss

Peeling Silk från LdB

Glittering Shower från LdB (den luktar så hila gott men de blir fan ingen effekt men de e ju överskattat!)

och sist men inte minst en ansiktsmask:)


Kommentarer
Postat av: amanda

SKRYT!!

själv håller man på och värmer vatten, ska snart dusha.. fy. älskar dig<3

2008-11-12 @ 19:52:46
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0