tröstätning och singing bee!

nu sitter jag här ensam i min säng och saknar björn som har åkt:( inte kul alls men jag får ju tröstäta lite godis och kolla på singing bee (tant Mathilda).
en liten uppdatering då om helgen:)
i fredags kom min lilla älskling (han e inte så liten som jag marknadsför honom haha) man kan också kalla honom för underverket som tydligen min släkt göt enligt mamma:) men va ska jag säga killen e helt otroligt underbar!
i fredags drack vi lite vin och öl och myste bara:) sen i lördags så åkte vi och åt på jensens. killen kan äta!
han beställde först en huvudrätt, men de blev fel så efter att ha tagit några tuggor av den så tvingade jag honom att byta eller a jag fick byta åt honom men de va de värt för deras bearnessås (jag har absolut ingen aning om hur de stavas och de känns rätt värdelöst om jag ska behöva kolla upp de) a den är helt underbar den med! sen efter att ha ätit upp den och druckit en kanna öl så va han fortfarande hungrig så han beställde in ännu en huvudrätt och en till kanna öl:) sen gick vi till centrum och tog en öl och en cider där men vi ville hen och mysa istället så vi drog och köpte varsin pizza och sen åkte vi hem:)

idag har vi inte lämnat rummet på hela dagen vi har i princip bara luggit och kramat om varandra fy va jag saknar den ungen redan men vi ses igen på fredag:) då ska vi till stockholm och bo hos hans mormor:) så då ska vi bara strosa runt på stan hålla handen och äta ute:D ska bli riktigt mysigt!!

som sagt så har mitt internet vart lite konstigt och så så jag har inte kommit så långt i sökandet på bra sidor man kan använda sig av om man vill tjäna lite extra pengar på sin blogg men nu e allt igång som de ska igen så då ska jag fortsätta kolla:) de e ju lite svårare när man har sin blogg på en gratis-sida som blogg.se, då blir de svårare om jag har färstått rätt hehe.


vi älskar att pussas hehe:)
Älskar dig gubben!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sött:)

2008-11-16 @ 21:10:50
Postat av: Anonym

vacker bild!

2008-11-16 @ 21:13:38
Postat av: Din

Älskar dig också hjärtat !<3

2008-11-16 @ 22:27:43
Postat av: <3

haha vilken tjockis jag känner mig som nu :P

<3

2008-11-16 @ 23:55:41
Postat av: mor

Stackars Björn, har vi svält honom. Nästa gång ska vi göda honom ordentligt. Förövrigt är det bra att Snärtan äter mycket, det gillar vi.

2008-11-17 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0