Färdigt!






sådär nu har jag städat mitt rum och min gaderob:) jag har rensat ut alla skor så jag bara har "fin-skorna" kvar tyvärr stökade jag ner rummet igen när jag städade gaderoben, så typiskt mig haha:D jag önskar jag inte detoxade nu och kunde vräka i mig godis så att denna otroliga värken i magen (som vi kvinnor får varje månad) kunde försvinna men nej självklart, fan va lägligt med båda magont och ett fem timmar långt prov ska va samma vecka:D helt otroligt underbart;) Nu ska jag ta febern känner mig helt svimfärdig, och NEJ DE E INTE FÖR ATT JAG HAR STÄDAT! haha









Kommentarer
Postat av: Emmelie

hur gör man för att kunna trycka upp bilderna?

2008-11-12 @ 14:58:01
URL: http://emmeliej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0