Vi har en vinnare!!

MM...just de ja, VI HAR EN VINNARE!!!! (och det är inte jag...GAAAASCH:() jag och Björn hade en lite detoxar-tävling, vi fick inte äta godis, inte små-äta, inte äta vanligt bröd, inte äta ute, träna minst 2gg/veckan O.S.V. och dessa alla regler skulle man då följa och den som förlorade hade då såklart ett jätte hemskt straff (jag skulle måla en tavla till han:/) och nu har jag förlorat!:(

I natt utan att jag har nån susning om vad jag gör så går jag och stoppar en chokladbit i munnen, hade jag för lågt blodsocker, för ont magen, gick jag i sömnen? tankarna rusar i huvudet på mig och för att göra saken värre (som den ärliga medmänniskan jag är) så skickar jag ett jävla  meddelande till honom där jag klart och tydligt erkänner att jag ätit:S whataf'ck?! hur ärlig får man bli, kunde jag inte bara ignorerat de? och de mest ironiska med detta är att jag hade tidigare på kvällen i sisådär en timma sjungit "segern är min" och låtsats ha vunnit! så kasst jävla karma du som va så bra förra veckan! ryck upp dig! jag "lovar" jag börjar med din tavla nu på direkten! :D 
jag valde att ah en bild på mig själv där jag ser ut som rödluvan för vi vet ju alla hur lurig hon va...eller hur mamma?:D             

                                      

Kommentarer
Postat av: mor

Du har alldeles rätt. Inte många vet den sanna historien om Rödluvan, eller de andra sagoflickorna.

2008-11-12 @ 21:36:36
Postat av: Nicole

Haha, jaa, det är ju då fan din specialité att proppa i dig choklad i sömnen ;D Vart det Toblerone denna ggn med? Du är rolig, du. Kärlek <3<3<3

2008-11-13 @ 00:35:06
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0