Fnatt på rummet...IGEN!

Haha fast att jag ändrade om förra veckan så kändes inte mitt rum...sommrigt;) så jag ändrade om det ytterligare en gång, och nu är jag nöjd! Nu kan jag tänka mig att vakna här på morgonen när solen lyser in och fåglarna kvittrar utanför, innan va det för mycket höst/vinter över det hela haha ja ja jag vet, lustig jag är.

Så nu sitter jag nyduschad, nyinsmörjd och med nytt nagellack på naglarna (tack vara björn som klagade lite på att det bara var nagellack på en del ställen haha) lycklig i mitt "nya" rum. Kollar eller a desperate housewives tog precis slut i denna mening men jag kollade på det:) Nu får jag väll leta fram något att dra på mig i morgon, så slipper jag den sista minuten paniken i morgon när jag stressad försöker få på mig kläder samtidigt som jag snabbt försöker på lite kaffe i mig och samtidigt som jag känner av morgon-nikotin-suget och allt detta samtidigt som klockan tickar allt snabbare. Fast det är klart, jag brukar OFTAST hinna till skolan, får dock äta min frukost där men det är en annan femma, är rätt mysigt nu när vi har projektveckor:)

Nä nu sliter jag mig från datorn och söker igenom min nystädade garderob, kommer dock få städa den ytterligare en gång idag i och med att jag tydligen inte kan öppna mina garderrobsdörrar innan alla tröjor ligger på golvet...konstigt:S

god natt på er

Ni får nöja er med gamla "godingar" hehe älskar denna bilden, kan vara för att jag va utomlands då med min älskling:)
men vad vet jag hehe

Kommentarer
Postat av: <3

Du är så snygg älskling :)<3

2009-04-24 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0