Ny årstid nytt rum så att säga

Nu har jag gjort det årstidiga? rumändringen! Varje ny årstid ändrar jag om på mitt rum, ny årstid nya minnen. Svårt att förklara men jag kan helt enkelt inte ha rummet likadant på vintern som på sommaren hehe blir tyvärr inga bilder då jag inte har någon kamera (haha) jag har ju mobilen men mitt rum är ännu inte färdigstädat.
 Mina produkter fresten som jag fick byta plats på får inte plats på det nya stället, hyllan är proppad så resten får snällt va i badrummet, i necesseren och i en låda under sängen hehe:D


Det kanske inte ser så mycket ut på bilden men i verkligheten ser man alla små fina burkar och flaskor:)
sen står de finaste längst fram och de med lite fulare förpackning längst bak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0