Pms you gotta love it!

hola! Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan igen, det känns som att allt som kan gå snett med mitt projekt i skolan gör det också, eller så kanske jag bara har en otroligt dålig dag. PMS i skolan oxh stress är ingen bra kombo, fällde några tårar i sdå är det skolan, men det är helt naturligt för mig när jag har PMS haha inget konstigt med det några svordommar och tårar sen shake it off så att säga. Fick mitt lönebesked i dag med och det vände min dag / mitt humör direkt, fick nästan det dubbla av vad jag trodde, det är ju bara lön för ett jobbpass men ändå, det är pengar jag inte hade haft och jag tycker om mitt jobb, visst kan det va jobbigt ibland i början men efter ett tag när man hunnit prata med massa nya människor vänder det, jag älskar att prata med nya människor man blir så glad:D Tur att jag ska jobba på lördag med, då är det dock i värnamo, inget fel på stället bara det att jag alnderig vart där så jag vet inte vart det ligger dit jag ska, men det ordnar sig, jag får väll öva lite på vägen dit genom att fråga massa efter vägen haha

Nu längtar jag och mina fötter efter sängen och scrubs, så vi hörs senare:)


Bilder på rummet







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0