Ge mig kaffe!

Tjohoo!
I'm back! Jag har helt glömt av att blogga:/


I torsdags så va vi på dejt och firade 11 månader tillsammans! Vi gick till Älvan, där vi åt gott och delade en flaska vin, eller a delade är la att ta i jag 80% han 20% ungefär, men han tycker ju inte ens om vin så det va väll rätt rättvist ändå:)

Efter det så gick vi hem och myste ner oss i soffan och kollade på film. Vi skulle ju upp tidigt på fredagen för att åka till Borlänge, jag måste ju hitta skolblock, men icke! Vi har nu gått igenom hela Avesta och Borlänge på jakt efter det perfekta blocket, men det finns inget!!! Vi gick både på kupolen och i stan men det finns verkligen ingenting! Mycket underligt, men sant!

Jag köpte i alla fall en massa ansiktsmasker och ett/en kokos bodybutter. Sen åkte vi och köpte massor av godis, när jag kom in i godisaffären så klev jag rakt in i himlen! Godis överallt! Det va helt underbart!


Sen raka vägen till systembolagen och hem, vi han inte göra så mycket hemma för vi skulle till Björns jobbakompis. Väl där så spelade vi Fifa (haha) och guitarhero! wohoo! jag drack nog en aning mycket vin, vad skulle jag annars göra, jag är kass på tv-spel så vi drog hem och stoppade i oss massa pizza istället haha


Nu är Björn och spelar bortamatch och jag sitter och solar på balkongen, jag har precis vart och köpt kaffe, fy vad jag har saknat det! Det blev inget kaffe igår haha, men nu är det nog färdigt så vi hörs senare!



Backlund gjorde en mycket vacker reserverat skylt till min plats! haha
Lägg märke till att han satt dit ett h där under.


 





Kommentarer
Postat av: Nicole

Så myspysigt det låter. Och så söt du är, gummsan. Saknar dig <3

2009-08-23 @ 19:13:18
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: mathilda

tack honey:) Jag saknar dig också! <3

2009-08-24 @ 01:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0