Hipp Hipp Hurra Hurra!

Hejsan!
Nu är jag tillbaka efter kalaset, där det bjöds på mat och massa god fika! Gud jag är så mätt, jag brukar bli väldigt mätt efter ett besök hos familjen sundberg, men maten är ju alltid så god och efterrätten efteråt kan man ju inte bara skippa. Då den dagen då jag går där hungrig som ett svin, då komemr jag tänka tillbaka på den dagen och säga "vad tänkte jag när jag inte åt den där bullen?!" Precis som man gör när man har köpt godis och inte äter upp allt utan ger bort det eller slänger det, när man väl är sådär supersugen sen så tänler man ju "tänk om jag hade haft den där chokladbiten nu" haha skit samma om jag rullar fram sen, jag njöt i alla fall om maten!:D

Och! Det allra viktigaste höll jag på att glömma! Jag, Björn, Eric och Martina spelade basket "först till tre" och JAG VANN 2 GÅNGER!! Detta komemr dom få höra länge, jag ska leva på det ett tag till! Fan va gött! Jag blev chockad, och det blev nog dom med. Jag missade varje gång men sen när dom nämnde tävling va jag ju tvungen att visa dom, innan lekte jag ju bara lite med dom haha:)

Nu är Björn och tränar fotboll och jag har precis nopprat och färgat ögonbrynen och ska snart duscha och lägga en ansiktsmask:) Mer underbart blir det inte!


mmm...bröllopstårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0