Jag har hittat min religion

Hejsan! Gud vilken tråkig dag det har vart, jag syftar på vädret då, det har regnat hela dagen så det blev ingen shopping idag, istället lagade jag mat. Idag blev det fisk kokat i kuber med gourmet bearnaisesås och färskpotatis, tro det eller ej men det blev ätbart! :)

Igår va vi på middag hos björns föräldrar och åt som vanligt jättegod mat, dom hade någon speciell spagetti som va mycket tjockare än vanligt och ihålig, som ska jag göra nästa gång, det va riktigt gott, efter fikat så gick jag och Björn hem, vi ska ju börja bli lite nyttigare hehe men idag vill vi inte gå ut för det regnar och vi har inget paraply haha

Jag fick fresten världens bästa bok av min älskling igår, en bok jag har suktat efter sen den kom ut! Jag kan bara säga så här att från att ha vart ateist så har jag hittat min religion, kan ni gissa vilken bok det va? Skönhetsbibeln såklart! Jag älskar den och kommer vårda den djupt!

Så ikväll blir det lite själavård med en ansiktsmask och ett ansiktsångbad:) så mysigt!




Jag klär min efter vädret, tråkiga myskläder och osminkad är skönt ibland.
jag tror inte jag har lagt ut en helt osminkad bild på min än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0