Lyckorus!

Jag känner mig så otroligt lycklig just nu! Det känns som om mitt liv är så fullt med mening, kanske låter konstigt men allt känns så underbart, jag har den bästa pojkvännen som man kan tänka sig, jag är så otroligt kär och jag ska följa mina drömmar och bli spa och hud terapeut! Inget står i min väg! Jag längtar sååå mycket tills den dagen då jag står med mitt alldeles egena diplom i handen och kan jobba med precis det jag alltid vela göra, precis det som passar mig perfekt! Jag vill bara hoppa och skutta av glädje just nu:) och min älskling är ledig på Fredag så då ska vi hitta på något roligt:) 

Nu ska jag göra mig i ordning så Björns slipper vänta på mig när han kommer hem.

Jag kan inte göra annat än att älska livet och älska varenda sekund jag får njuta av detta otroliga lyckorus!




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sprider glädje omkring dig, man blir så glad. Du förtjänar verkligen all lycka. Jag älskar dig Snärtan. Puss&Kram mor

2009-08-18 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0