Myspys med Ice Age 3

God morgon!
Jag har vart vaken ett tag men det är först nu som mitt huvud vaknar till haha, efter några koppar kaffe och miljontals bloggar senare så är jag på G! Jag kunde verkligen inte somna i natt så jag la mig i soffan igen som jag skrev och kollade klart på Ice Age och råkade somna där istället, Björn väckte mig i morses när han skulle gå till jobbet, han undrade vart jag höll hus haha, och nu sitter jag här med en kopp kaffe och kollar på ice age 3 och lysnar på regnet, det öser verkligen ner ute och det är så mysigt! Hoppas bara det klarnar upp sen för vi ska gå och handla när Björn kommer hem, jag ska köpa mig lite skolgrejer tänkte jag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0