Prag, Praha, Prague!

Då va man hemma igen! Fan va roligt vi hade det! Och Prag va en väldigt fin STAD! Jag va på väg att skriva land där, haha Så va gjorde vi då. Vi shoppade, festade och gick väldigt mycket! Det va hur mysigt som helst att strosa omkring hand i hand med sin älskling i mörkret bland alla julstånden och klädda granar och byggnaderna ska vi bara inte tala om. Tyvärr fick jag inga bilder på dom för antingen va min mobil död eller på hotellrummet, otroligt klantigt jag vet men what to do?!

Vi gick till den där 5 vånings baren tre kvällar i rad and we loved it!
Och inte en morgon va man bakis heller haha

Men som man säger bilder säger mer än ord.

Vi va inne på en krog och beställde två drinkar som hette adios mother fucker, jag antar att dom va rätt starka haha Dom va inte jätte goda. Så för att göra en kort hitoria ännu kortare så istället för att betala för drinkarna sa vi "adios mother fucker!" och drog iväg i en taxi, whoops;) Vi är så busiga ibland!


Visst ser björn en aning självlysande ut, man kan tro att han är den där fen man ser när man
druckit absinth. (jag vet att man inte ser en riktigt fe;))


The biggest irish pub!






Ibland är det faktisk lite roligt att Björn inte är grym på engelska.
För då kan det ibland hända att man får en del överaskningar.
Som denna t.ex.

FÖRE EFTER

Kommentarer
Postat av: <3

jag är grym på engelska men ine tjeckiska ;) och det där va precis vad jag var sugen på faktiskt ;) miss you

2009-12-16 @ 21:55:46
Postat av: Anonym

Uppdatering. Tack! Det var länge sedan nu. Puss&kram

2010-01-07 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0