Girls night in

Hmm...när jag kom hem i fredags visste jag inte alls vad som skulle hända den kväll. Men vid 7tiden eller jag kan ha helt fel så åkte jag till Lisa som har sin brors lägenhet i några dagar. Där möttes jag, lisa, emmelie, julie och klara upp för en mysig tjejkväll. Det bjöds på tjejsnack, vi åt godis, chips spelade Buzz och kollade film. Senare på kvällen så körde vi hem klara och herregud jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde i bilen. ALLA bilder vi tog på oss såg helt förjävliga ut. fy det är ju som man skäms men gud va kul det va. Vi körde också hem lisas kompis jocke och köpte cig, sen vid tre-tiden va vi tillbaka i lägenheten igen där vi kollade på The Ruins, usch vilken psykfilm, usch usch usch och vid 5-timmen la vi oss haha När klockan var halv 1 vaknade jag och gjorde lite kaffe och satte mig och läste cosmopolitan, vid 2tiden steg dom andra två upp hehe:) Hela dagen låg vi i vardagsrummet och kollade film och spelade buzz sen vi 7 så drog vi hem. Man är ju tvungen att äta nångång. meningen va att jag skulle ta mig ett härligt bad men när jag kollade på klockan va den redan halv 11 så det får bli ikväll istället:)

Idag har jag bara kollat på alla avsnitt av samantha who, riktigt bra serie faktiskt!

nu ska jag ta mig ett knäcke:)

så fint med dessa berg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0