I'm done for the day!

Skönt! klockan är bara halv 4 och jag har vart och växlat pengar, solat, skurat, dammat och allt:) Man känner sig helt äcklig när man har städat, huden är torr och håret är helt frissit. Men jag är som sagt färdig för dagen och kan hoppa in i badet och fräscha upp mig, sen ska jag färga ögonbrynen och tvätta löshåret, använder aldrig det längre men det kan ju va kul att ha i spanien:) sen ska jag bara slappa och gå ut och gå, om inte det är för mycket slask för det gillas inte! Gud va jag längtar tills i morgon! Då får jag åka till Björn, ska uåpp vid 7, måste hinna duscha, packa allting som inte kan packas idag och sen vid 9 ska jag va på stationen, åker egentligen 10 men mamma och stefan ska kolla på hubbes match och jag vill inte konka på väskan på bussen, uscha! Men med några bra tidningar så ska la tiden gå fort:) Whohoo vilket betyder att när jag har åkt i morgon kommer jag inte hem förrens jag har vart i spanien, hmm kanske konstigt formulerat men ni fattar, Vi är snart där! haha

Nu är min broder ur duschen så nu är det min tur, känner mig verkligen inte fräsch nu efter att ha dammat och skurat
 (det va behövligt fresten:/)

Miss you honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0