sicko

japp idag är jag sjuk:/ vaknade som vanligt med igentäppt näsa och enorm hosta, uscha! Är sjukt rastlös och vill ut och gå eller något men så fort jag försöker så blir kroppen helt slö och jag längtar tillbaka till liggande position igen hehe kan det va feber kanske?
I alla fall, idag har jag endast kollat på massor av sex and the city och vilat och saknat min älskling otroligt mycket. Det är tur att det inte är så lång tid kvar nu till han kommer på fredag då det också råkar vara min mammas födelsedag! Någon håller på att bli en stor flicka hehe:) Jag har köpt något som jag tror att hon kommer uppskatta:)
Herregud va trött jag är, men endå så vill jag hitta på något, är helt rastlös i kroppen. Kanske ska man gå ut och gå sen i alla fall, skulle behöva lite frisk luft, annars får man huvudvärk, känner redan att min börjar smyga sig på lite försiktigt. Så blir det när man latar sig hehe
Får se om det blir skola i morgon, är jag likadan som idag så blir det inte det. Vill ju inte heller riskera att bli sjukare tills helgen:S
Nej nu ska jag lägga mig ner igen:)


Så här ser jag ut, så att ni inte glömmer mig nu när jag är sjuk hehe;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0