snart bär det av!

Gud va jag längtar! Den 6:e åker jag och älskling till sveriges huvudstad, alltså stockholm för att spendera hela helgen där! Vi ska se Metallica!:D Jag är så förväntansfull! Men metallica är ju på lördagkväll så resten av timmarna så ska man ju göra andra saker. Vi ska till exempel gå på stan och kolla studentskläder och skor till mig, på grund av extremt låg budget så tänkte jag ha samma skor till balen som till studentklänningen, men det gör absolut inegnting i och med att min klänning är så lång så skorna syns inte ändå, och jag tänkte att jag skulle ha ett par jätte höga gladiator sandaler, med platå och remmarna ska sluta lite ovanför anklarna, dom ska även vara tan-färgade:) blir snyggt till en vit studentklänning, jag har även två läderarmband, ett vitt och ett i tan som jag beställde samtidigt som studentmössan:)

Nu satt jag och kollade hur mycket pengar jag kommer ha att roa mig för, och jag kan ju såga att jag  fick en smärre chock.

så här ser det ut:

1050kronor

bussbiljetter tur och retur: 550 (priserna har höjts rejält:S)
kronor kvar:500

mobilräkning:150kr
kronor kvar: 350

så jag har alltså 350kronor kvar att leva för förutsatt att biljetterna kostar lika mycket då som nu och förutsatt att jag inte kommer behöva röra en enda krona innan jag åker. haha är det inte sorgligt?
jag måste ha ett jobb, jävla lågkonja!

Men som man säger en ny väska 300kronor att få se metallica med älskling priceless haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0