sol och blå himmel

IGÅR: jag va ju på date med min syster igår och vi hade det jätte kul och supermysigt, massa skratt som alltid! först åt vi på jensens, där en man satt med sin kikhosta och underhöll oss haha det lät så roligt så vi kunde knappt hålla oss för skratt:)
efter det gick vi och köpte en kortlek, vi kom på att det är ju tre timmar kvar tills bion börjar, så vi gick och satte oss på bernards och spelade kort och drack kaffe eller a dom vuxna (jag) gjorde det, sen gick vi till ett annat fik och fortsatte kortspelandet mer kaffe, men när vi hörde en kund fråga personalen när det stängde och hon sa klockan 5 (klockan va då kavart över 5) så kände vi att det va dags att dra, då gick vi till bion och ja fortsatte spela där med, det va ju trots allt långt kvar tills bion började. Filmen va jätte bra, men jag fick panik i början då jag bara såg övre text-raden, till slut trodde jag att det bara va så för oss på första raden och att det skulle va så under hela filmen, men en snäll kvinna kilade ut och jag tror hon sa till personalen, så när filmen började va det fixat:) Jag rekommenderar den filmen starkt! Sen åkte vi hem och spelade lite mer kort och kollade på en konstig men rätt bra film som hette just add water eller något.

INNAN: idag har det vart underbart fint väder! vaknade av att solen lös in på mitt rum och när man kollade ut såg man bara sol och blå himmel, hade jag inte vart så säker på att det va 1 februari så hade jag trott att det var sommar:) Och det vädret kan man ju inte slösa bort på att sitta inne så jag tog min mobil, en tjock jacka och gick ut och gick vid åkrarna, det av så vackert, så tyst, det enda man hörde va bäcken, fåglarna och träden som gnisslade, hörde en och annan hackspett som jag så gärna ville få en skymt av men icke! sen gick jag hem, värmde mig för att senare ta en till promenad, denna va dock inte lika skön, det va fruktansvärt kallt och mörkt haha

nu: sitter och kollar på Holiday, den filmen är ju så mysig, när jag skrivit klart detta inlägget ska jag bara borsta tänderna och lägga mig i sängen och mysa till filmen, Björn kanske vill mysa med mig via telefon hehe

Min söta syster i väntan på mat



jag på en fin promenad







Ett träd hade fallit och korsade min väg



Bäcken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0